Co potrafi Access Bars®?

- wprowadza w głęboki relaks, wyciszenie, zatrzymuje gonitwę myśli;
- potrafi obudzić witalność, entuzjazm do życia, siłę do działania;
- może poprawić stan Twojego zdrowia, przywracać równowagę, polepszy jakość snu.


Co Bars zmienił w moim życiu?
Sprawił, że stałam się pewniejsza siebie i swojej wartości. Stałam się odważniejsza, w podejmowaniu wyzwań, i sięganiu po swoje marzenia. Odprwił wiele moich lęków, a te które zostały tracą na sile. Odblokował mnie tam gdzie byłam zamknięta i nie widziałam rozwiązań, zabrał z mojego słownika: -“niemożliwe”, -“nie da się”. Otworzył moją wyobraźnię na nieograniczone możliwości, które zawsze były w moim zasięgu.
To wszystko potrafi mój przyjaciel Access Bars®
Access Bars® - to stymulowanie dotykiem palców na głowie, kolejno 32 punktów Bars, co wspiera osobę otrzymującą w powrocie do równowagi fizycznej, emocjonalnej ale również pomaga odblokować to co ogranicza jej życiowy potencjał. Stymulowanie punktów Bars budzi talenty, poszerza nasze możliwości.

Komentarze

Popularne posty